FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Jak złożyć zamówienie?

Zamówienie w sklepie internetowym www.nudzi-mi-sie.pl można złożyć jedynie poprzez stronę internetową. Jesteśmy także obecni jako Sprzedawca na portalu aukcyjnym Allegro.pl pod nickiem: NUDZI_MI_SIE


Czy jest możliwość odbioru osobistego zamówionych towarów?

Nasz sklep internetowy prowadzi wyłącznie sprzedaż wysyłkową. Adres umieszczony w regulaminie sklepu jest wyłącznie adresem rejestracyjnym pod którym prowadzona jest działalność właściciela sklepu.


Jak można zapłacić za zamówienie?

Opłaty za zamówienie można dokonać poprzez system płatności elektronicznej PayU, tradycyjnym przelewem bankowym oraz za pobraniem.


W jakim czasie należy zapłacić za zamówienie?

Jeśli wybiorą Państwo opcję płatności PayU -zamówienie należy opłacić od razu po złożeniu go, przechodząc do systemu płatności elektronicznej.

Zamówienie z wybraną opcją płatności przelewu tradycyjnego należy opłacić najpóźniej do 48 godzin od momentu złożenia zamówienia. Numer konta bankowego do przelewu jest generowany po złożeniu zamówienia i przesyłany na adres mailowy przypisany do zamówienia. W tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia. Wykonanie przelewu na konto sklepu po ustalonym czasie 48 godzin będzie wiązało się z automatyczną anulacją zamówienia.

Natomiast opłatę za zamówienie z wybraną opcją płatności za pobraniem uiszcza się w momencie odbioru paczki od kuriera.


Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Zamówienia opłacone na pomocą PayU, złożone w dni robocze do godziny 13 oraz zamówienia pobraniowe złożone w dni robocze do godziny 13 są zwykle kierowane do realizacji tego samego dnia. Zamówienia opłacone tradycyjnym przelewem bankowym - są kierowane do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym – jeśli księgowanie zostanie dokonane do godziny 13 w dni robocze – to zamówienie jest kierowane zwykle do realizacji tego samego dnia. Ze względów logistycznych zamówienia złożone po godzinie 13 lub zaksięgowane na koncie bankowym po godzinie 13, mogą zostać skierowane do realizacji w następnym dniu roboczym. Zamówienia składane w dni wolne od pracy są realizowane w pierwszy dzień roboczy.


Jaki jest czas doręczenia zamówienia?

Paczki doręczane są firmą kurierską. Przewidywany czas doręczenia wynosi od 24 do 48 godzin od momentu skierowania zamówienia do realizacji. Przesyłki doręczane są od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem dni świątecznych).

 

Ile kosztuje przesyłka?

  • Zamówienie przez płatności elektroniczne – 12,50 zł
  • Zamówienie opłacone przelewem tradycyjnym – 12,50 zł
  • Zamówienie za pobraniem – 22,00 zł

 

Czy zamawiając kilka przedmiotów -otrzymam jedną paczkę?

Asortyment dostępny w naszym sklepie internetowym jest zlokalizowany w różnych magazynach – w różnych obszarach kraju – dlatego może zdarzyć się, że zamawiając np. trzy produkty – otrzymają je Państwo w trzech przesyłkach. Natomiast nie obciąża to Państwa dodatkowymi kosztami transportu – za przesyłkę płacą Państwo zawsze tylko raz.

Jak opisać miejsce dostarczenia paczki?

Adres doręczenia przesyłki podawany w formularzu zamówienia jest drukowany na liście przewozowym jako informacja dla kuriera dotycząca miejsca dostarczenia paczki. W sytuacji wystąpienia problemów z dostarczeniem kurier może skorzystać z numeru telefonu klienta, który został naniesiony na list przewozowy.

Dodatkowe informacje zapisywane w komentarzu zamówienia odnośnie opisu miejsca dostarczenia (np. piętro, budynek, numer pokoju) z powodu ograniczonej przestrzeni na liście przewozowym mogą nie zostać przekazane kurierowi.

 

W jaki sposób pakują Państwo przesyłki? Czy są odpowiednio zabezpieczone?

Przygotowane przez nas paczki są odpowiednio zabezpieczone zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz, a w razie potrzeby oznaczone odpowiednimi symbolami (np. „ostrożnie”).


Czy można opóźnić /przyspieszyć dostawę?

Zamówienia realizowane są zgodnie z kolejnością ich składania i nie istnieje możliwość priorytetowego skierowania zamówienia do realizacji.

Nie istnieje możliwość opóźnienia zamówienia lub dostarczenia w preferowanych przez klienta dniach i godzinach. Informacje podawane w komentarzu zamówienia dotyczące czasu realizacji nie są przekazywane kurierowi i nie mają wpływu na czas dostarczenia przesyłki.


Gdzie znaleźć informacje dotyczące statusu przesyłki?

W momencie przekazania paczki kurierowi do doręczenia generowany jest identyfikacyjny numer listu przewozowego, dzięki któremu na stronie spedytora można sprawdzić status przesyłki.


Co robić w przypadku uszkodzenia towaru podczas przesyłki?

Paczka odbierana od kuriera nie powinna nosić śladów naruszenia, tj. wgnieceń, pęknięć, a taśma nie powinna być nacięta czy oderwana.

W przypadku zamówienia pobraniowego, jeżeli zaistniały podejrzenia dotyczące uszkodzenia paczki podczas transportu, lepiej nie odbierać paczki zwracając ją kurierowi.

W przypadku zamówienia opłaconego, jeżeli zaistniały podejrzenia dotyczące uszkodzenia paczki podczas transportu, należy w obecności kuriera spisać protokół szkody.

Jeżeli paczka zostanie odebrana i dopiero po otworzeniu okaże się, że produkt nosi ślady uszczerbku nabytego podczas transportu, należy niezwłocznie skontaktować się z kurierem poprzez infolinię spedytora i zlecić sporządzenie protokołu szkody. Okres zlecenia wykonania protokołu szkody jest uzależniony od spedytora i określony w regulaminie przewoźnika.

Uszkodzenie towaru odebranego należy zgłosić za pośrednictwem poczty elektronicznej przesyłając na adres nudzimisiesklep@gmail.pl zeskanowany protokół szkody, poglądowe zdjęcia unaoczniające uszczerbek, jak również numer zamówienia oraz krótki opis wyjaśniający zaistniałe zdarzenie. W odpowiedzi zwrotnej zostaną przekazane instrukcje dotyczące dalszego postępowania.


Jak zwrócić towar? Jak odstąpić od umowy zawartej na odległość?

Prawo zwrotu towaru bez podawania przyczyny przysługuje konsumentom, którzy zgłosili taką chęć w ciągu 14 dni od otrzymania produktu drogą poczty elektronicznej na adres nudzimisiesklep@gmail.com lub przesyłając wypełniony formularz odstąpienia od umowy na adres korespondencyjny podany w Regulaminie Sklepu. Zwracany produkt nie może nosić żadnych śladów użytkowania – w innym wypadku zwrot może zostać nieuznany.


W jakim czasie otrzymam pieniądze za zwracany produkt?

Należności za zwrot są dokonywane jak najszybciej po otrzymaniu przez magazyn zwracanego produktu, jednak nie później niż 14 dni od momentu otrzymania towaru.


Jak złożyć reklamację?

Wszystkie produkty sprzedawane w sklepie www.nudzi-mi-sie.pl są objęte gwarancją. Większość produktów posiada dwuletni okres gwarancyjny, w innych przypadkach okres gwarancyjny jest komunikowany przez producenta przedmiotu.

Aby złożyć reklamację należy kierować prośbę na adres kontaktowy Sklepu: nudzimisiesklep@gmail.com. W dalszej części postępowania zostanie nadany numer reklamacyjny oraz szczegółowe instrukcje dotyczące reklamacji.


Jak wygląda realizacja reklamacji?

Produkty oddane do naprawy gwarancyjnej są serwisowane w autoryzowanych punktach producenta. Informacje dotyczące statusu reklamacji, okresu naprawy posiada autoryzowany serwis gwarancyjny producenta, do którego został oddany produkt do naprawy. Jeżeli serwis stwierdzi usterkę, której nie można usunąć, wtedy następuje wymiana sprzętu na ten sam model, jeżeli zaś to również jest niemożliwe, następuje korekta faktury i zwrot należności za zakupiony produkt.


Czy można zmienić dane w formularzu zamówienia, adres dostawy, dane do faktury?

Złożenie zamówienia wiąże się z rezerwacją produktu, która jest powiązana z wewnętrznym numerem klienta, do którego przypisane są wszystkie dane, w tym dane dostawy i dane do faktury. Wpisanie innych danych w komentarzu do zamówienia niż w formularzu zamówienia spowoduje znaczące opóźnienia związane z dostawą, dlatego prosimy o świadome i przemyślane wpisywanie danych w formularzu zamówienia.

Czy można uzyskać fakturę pro-forma?

Składając zamówienie z wybraną opcją płatności przelewem tradycyjnym istnieje możliwość wygenerowania faktury pro-forma. Jeżeli zaistniała taka potrzeba, prosimy o wysłanie wiadomości z prośbą na adres: nudzimisiesklep@gmail.com – w treści wiadomości należy wpisać numer zamówienia, a w odpowiedzi zwrotnej zostanie przesłana do Państwa faktura pro-forma.


Czym się różni faktura/paragon w formie papierowej od faktury/paragonu w formie elektronicznej?

Faktura w formie papierowej i elektronicznej wygląda tak samo. Nie ma różnic formalnych między tymi dwoma typami dokumentu zakupu – obie są zgodne z literą prawa i posiadają tę samą moc prawną.

W zakresie e-faktur obowiązuje art. 106g ust. 3 ustawy o VAT, zgodnie z którym podatnik dokonujący sprzedaży lub upoważniona przez niego do wystawiania faktur osoba trzecia przesyła je lub udostępnia nabywcy, zachowując je jednocześnie w swojej dokumentacji. Faktura elektroniczna powinna być wystawiona i otrzymana w dowolnym formacie elektronicznym (art. 2 pkt 32 ustawy).

Wedle aktualnych przepisów prawa polskiego oryginał faktury czy paragonu nie musi posiadać podpisu osoby wystawiającej, jak również pieczątki sprzedawcy. Podpis i pieczątka jest wymagana tylko w przypadku duplikatów.


Jak można zmienić dane na fakturze czy paragonie?

Zgodnie z Ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług z późniejszymi zmianami dane dotyczące nabywcy, płatnika, odbiorcy, nazwy produktu na fakturze lub paragonie można zmienić poprzez notę korygującą – wzory można znaleźć w Internecie. Wypisaną notę należy przesłać na adres:

FOR ME Justyna Wawrzyńczak

Zieleniecka 13 m. 104, 05-091 Ząbki

z dopiskiem „Nota korygująca”. Po otrzymaniu noty korygującej zostanie ona zaakceptowana podpisem i pieczątką, a następnie wysłana na adres nadawcy.


Gdzie można kierować oferty handlowe i marketingowe?

Wszelkie informacje, oferty, propozycje można wysyłać na adres: wawrzynczakjustyna@gmail.com. Jeżeli w ciągu kilku dni od otrzymania wiadomości mailowej nie nastąpi odpowiedź, może to oznaczać, iż nie jesteśmy zainteresowani współpracą.