Zwroty i reklamacje

Uszkodzenie towaru podczas transportu

Paczka odbierana od kuriera nie powinna nosić śladów naruszenia, tj. wgnieceń, pęknięć, a taśma nie powinna być nacięta czy oderwana.

W przypadku zamówienia pobraniowego, jeżeli zaistniały podejrzenia dotyczące uszkodzenia paczki podczas transportu, lepiej nie odbierać paczki zwracając ją kurierowi.

W przypadku zamówienia opłaconego, jeżeli zaistniały podejrzenia dotyczące uszkodzenia paczki podczas transportu, należy w obecności kuriera spisać protokół szkody.

Jeżeli paczka zostanie odebrana i dopiero po otworzeniu okaże się, że produkt nosi ślady uszczerbku nabytego podczas transportu, należy niezwłocznie skontaktować się z kurierem poprzez infolinię spedytora i zlecić sporządzenie protokołu szkody. Okres zlecenia wykonania protokołu szkody jest uzależniony od spedytora i określony w regulaminie przewoźnika.

Uszkodzenie towaru odebranego należy zgłosić za pośrednictwem poczty elektronicznej przesyłając na adres nudzimisiesklep@gmail.pl zeskanowany protokół szkody, poglądowe zdjęcia unaoczniające uszczerbek, jak również numer zamówienia oraz krótki opis wyjaśniający zaistniałe zdarzenie. W odpowiedzi zwrotnej zostaną przekazane instrukcje dotyczące dalszego postępowania.

Odstąpienie od umowy i zwrot towaru

Prawo zwrotu towaru bez podawania przyczyny przysługuje konsumentom, którzy zgłosili taką chęć w ciągu 14 dni od otrzymania produktu drogą poczty elektronicznej na adres nudzimisiesklep@gmail.com lub przesyłając wypełniony formularz odstąpienia od umowy na adres korespondencyjny podany w Regulaminie Sklepu. Zwracany produkt nie może nosić żadnych śladów użytkowania – w innym wypadku zwrot może zostać nieuznany. Należności za zwrot są dokonywane jak najszybciej po otrzymaniu przez magazyn zwracanego produktu, jednak nie później niż 14 dni od momentu otrzymania towaru.


Reklamacje

Wszystkie produkty sprzedawane w sklepie www.nudzi-mi-sie.pl są objęte gwarancją. Większość produktów posiada dwuletni okres gwarancyjny, w innych przypadkach okres gwarancyjny jest komunikowany przez producenta przedmiotu.

Aby złożyć reklamację należy kierować prośbę na adres kontaktowy Sklepu: nudzimisiesklep@gmail.com. W dalszej części postępowania zostanie nadany numer reklamacyjny oraz szczegółowe instrukcje dotyczące reklamacji.

 

Produkty oddane do naprawy gwarancyjnej są serwisowane w autoryzowanych punktach producenta. Informacje dotyczące statusu reklamacji, okresu naprawy posiada autoryzowany serwis gwarancyjny producenta, do którego został oddany produkt do naprawy. Jeżeli serwis stwierdzi usterkę, której nie można usunąć, wtedy następuje wymiana sprzętu na ten sam model, jeżeli zaś to również jest niemożliwe, następuje korekta faktury i zwrot należności za zakupiony produkt.